lördag 2 april 2011

I mina koppar bjuds det inte bara på kaffe och te!

Nu ska även jag försöka mig på att blogga! Hur bloggen kommer att utformas och vad den kommer få för innehåll vet jag inte säkert än, men tanken är att den ska fungera som en liten dokumenation för min egen del om mina små och stora projekt, framförall i trädgården och köket. Dessutom hoppas jag att på detta sätt kunna uppdatera mina söta små systrar, som jag träffar allt för sällan, om vad jag håller på med på dagarna. Hoppas att även Du kommer att få lite inspiartion!

2 kommentarer:

  1. Oj va fint att plantera dem i en vacker kopp! Du är så finurlig med dina blomprojekt :) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja, det gör du alldeles rätt i. Och som syster kan jag inte mer än att hålla med; ska bli väldigt trevligt att få följa dina gröna fingrar över nätet.

    SvaraRadera